Extreme Digital

Rating 3 bazat pe 8 comentarii
Cel mai recent comentariu acum 5 luni
Comentarii (8)
  • Ada Iacum 5 luni
    Am comandat de la ei mai multe aspiratoare Karcher, iar unul dintre ele a venit cu un buton defect. L-am trimis la ei in garantie acum 5 saptamani si in ciuda tuturor eforturilor (zeci de mailuri si telefoane), in continuare nu stiu cand voi primi produsul inapoi. Tot ce am reusit sa obtin de la ei este ca produsul a fost trimis in service la producator. Si pe deasupra ma mai costa 50 de lei transportul in service. Lipsa de profesionalism! Nu va recomand!
    A fost acest comentariu folositor?14Da0Nu
  • Băra Călinacum 7 luni
    In afara de unele mici probleme cu siteul,nu cred ca ar fi ceva de reprosat.Preturile de pe site sunt mai mult decat bune.Recomand.
    A fost acest comentariu folositor?3Da4Nu
  • Alexandra Cacum 7 luni
    Experienta ingrozitoare cu aceasta firma. Am comandat in data de 22.03 o plita zanussi, livrata in data de 28.03...Sparta!!! (ambalata necorespunzator) mi s-a intocmit proces verbal de constatare de catre curier, am trimis imagini, PV si solicitarea de returnare a banilor. Am expediat produsul la depozitul din Budapesta in data de 31.03 si de atunci astept sa mi se returneze banii. Au tot invocat ca nu au primit raspuns de la service. IRELEVANT!!! nu am trimis produsul in garantie, nu s-a defectat dupa cateva zile, pur si simplu mi l-au livrat spart...deci raspunsul service-ului este egal cu 0 pentru mine, indiferent din vina cui a ajuns la mine produsul distrus (efectiv distrus intrucat aceasta plita mi-a fost livrata din 2 bucati!!! nu zgariata, nu ciobita, SPARTA). Dupa ce i-am anuntat ca au 14 zile de la receptionarea produsului sa imi returneze banii si ca nu este legal sa imi conditioneze inapoierea sumei de primirea unor raspunsuri din partea tertilor, NU MI-AU MAI RASPUNS la mailuri. Pur si simplu refuza sa imi returneze contravaloarea produsului. La telefon raspunde o doamna care nu are habar sa imi dea un raspuns referitor la data in care imi voi primi banii, tot repeta: asteptam raspuns (probabil cauta motive sa nu imi returneze suma desi si ei si firma de curierat au fost notificati in termen de 10 minute de la primirea produsului ca acesta a fost receptionat intr-o stare jalnica). Incepand de astazi m-am adresat autoritatilor competente si am apelat la avocati pentru a-mi gasi dreptatea in instanta. Foarte multe persoane au fost pagubite de acest site. Voi continua sa impartasesc experienta nefericita pe toate caile posibile in speranta ca nu vor mai pica si alti consumatori in plasa acestei "firme".
    A fost acest comentariu folositor?30Da3Nu
  • M Alexandruacum 9 luni
    Am achizitionat anul trecut o pereche de ochelari 3d. Nefunctionali, nu se potrivesc cu proiectorul cumparat to de la edigital, desii in specificatii scrie acest lucru.
    Am cerut retur pe ochelari in cele 14 zile, cat era conform legii si, surpriza pierdeam jumatate din valoarea produsului.
    Adica mi-au fost livrati cu 20 RON, la retur eu ar fi trebuit sa platesc 90 RON pe langa cei 20 pierduti initial.
    I-am reclamat la OPC si de atunci tot primesc raspuns, ....
    Ca metoda de lucru tu trimiti un mail ei te contacteaza cand au chef si ar fi bine sa raspunzi, tu, clientul nu poti suna direct un operator.
    Au depozitul undeva in Oradea si firma e inregistrata in budapesta, in felul asta nu pot fi trasi la raspundere de statul roman, cel mult ii pot impiedica sa-si desfasoare activitatea.
    Nu recomand aceata firma!
    A fost acest comentariu folositor?51Da1Nu
  • Dragos Blanaruacum 10 luni
    In luna noiembrie 2015 am achizitionat de la aceasta firma un monitor. A functionat 3 zile dupa care s-a defectat. Cand am cerut returnarea produsului m-au amanat aproximativ 3 saptamani, spunandu-mi in final ca eu am cauzat defectiunea si suma nu poate fi restituita. Am depus reclamatie la ANPC asemenea multor persoane care au avut de-a face cu aceasta firma in speranta ca mi se va face dreptate. Astept in continuare un raspuns.
    A fost acest comentariu folositor?49Da0Nu
  • Zaitde mai mult de 1 an
    Am comandat un aparat foto care a venit desigilat, fara folie pe ecran si cu ambalajol botit rau pe la colturi. Aparatul fotografia indoielnic asa ca l-am returnat. Astazi se implinesc 21 de zile de cand imi astept banii inapoi in cont. Am depus reclamatii la ANPC, institutia similara din Ungaria si forul European de specialitate prin intermediul unui prieten din politia economica. Sper sa-mi rezolv urgent problema, dar chiar si asa nu voi renunta la a face cat mai multa publicitate negativa acestui magazin online mizerabil. Nu cumparati de aici. De fapt, cumparati din Ungaria produse desigilate si refuzate de alti clienti, posibil din cu totul alte magazine. Sper ca patania mea sa va puna serios pe ganduri. Nu uitati ca foarte multe magazine platesc oameni care posteaza review-uri pozitive online, tocmai pentru a-si pacali mai usor eventuali clienti.
    A fost acest comentariu folositor?53Da2Nu

    Raspuns magazinde mai mult de 1 an
    Buna ziua,

    Contravaloarea produsului returnat a fost rambursata saptamana trecuta.

    Multumim pentru timpul acordat

    Cu stima,

    Echipa Extreme Digital
  • Dan Lungude mai mult de 1 an
    pro: am luat de la ei in diferite perioade produse electronice.prima comanda a fost in 2014 un aparat nikon apoi in 2015 un televizor sony si un telefon sony z1 compact.timpul de expeditie dureaza mai mult deoarece nu au sediul in tara.am primit suport online,factura in limba romana(traducere cam jalnica)totul a fost ok.pana acum nu am ce reprosa produselor cumparate.se vede ca nu sunt facute pentru romania,sunt alta calitate mult mai buna.spre ex televizorul sony modelul care l-am luat nu il gaseam in romania cu aceleasi specificatii.in concluzie merita sa cumperi de la ei dar sa asteptati reducerile deoarece uneori produsele asemanatoare cu cele din ro sunt mai scumpe. contra: desi am luat multe produse ma asteptam sa primesc un cupon de reduceri sau macar puncte de loialitate.vad ca au aceasta sectiune in site dar pentru romania nu merge.ma asteptam la o comunicare mai rapida.cand le trimit e-mail cu intrebari despre produs raspunsul vine greu sau deloc.
    colaborarea cu ei a fost ok pana acum,produsele sunt exact descrise,expeditia dureaza ceva mai mult dar a meritat asteptarea.
    A fost acest comentariu folositor?25Da12Nu
  • An Dreide mai mult de 1 an
    Am cumparat un media player WD, care a ajuns in 2 zile si putin la mine (comanda pe 15, seara si a ajuns pe 18, dimineata). Livrarea s-a facut prin DPD, am avut AWB si am putut verifica in permanenta unde este coletul. Evident, am primit factura/garantie, totul a fost perfect in regula.
    A fost acest comentariu folositor?13Da17Nu