Extreme Digital

Rating 2 bazat pe 6 comentarii
Cel mai recent comentariu acum 11 luni
Comentarii (6)
  • Ada Iacum 11 luni
    Am comandat de la ei mai multe aspiratoare Karcher, iar unul dintre ele a venit cu un buton defect. L-am trimis la ei in garantie acum 5 saptamani si in ciuda tuturor eforturilor (zeci de mailuri si telefoane), in continuare nu stiu cand voi primi produsul inapoi. Tot ce am reusit sa obtin de la ei este ca produsul a fost trimis in service la producator. Si pe deasupra ma mai costa 50 de lei transportul in service. Lipsa de profesionalism! Nu va recomand!
    A fost acest comentariu folositor?34Da3Nu
  • Băra Călinde mai mult de 1 an
    In afara de unele mici probleme cu siteul,nu cred ca ar fi ceva de reprosat.Preturile de pe site sunt mai mult decat bune.Recomand.
    A fost acest comentariu folositor?9Da13Nu
  • Alexandra Cde mai mult de 1 an
    Experienta ingrozitoare cu aceasta firma. Am comandat in data de 22.03 o plita zanussi, livrata in data de 28.03...Sparta!!! (ambalata necorespunzator) mi s-a intocmit proces verbal de constatare de catre curier, am trimis imagini, PV si solicitarea de returnare a banilor. Am expediat produsul la depozitul din Budapesta in data de 31.03 si de atunci astept sa mi se returneze banii. Au tot invocat ca nu au primit raspuns de la service. IRELEVANT!!! nu am trimis produsul in garantie, nu s-a defectat dupa cateva zile, pur si simplu mi l-au livrat spart...deci raspunsul service-ului este egal cu 0 pentru mine, indiferent din vina cui a ajuns la mine produsul distrus (efectiv distrus intrucat aceasta plita mi-a fost livrata din 2 bucati!!! nu zgariata, nu ciobita, SPARTA). Dupa ce i-am anuntat ca au 14 zile de la receptionarea produsului sa imi returneze banii si ca nu este legal sa imi conditioneze inapoierea sumei de primirea unor raspunsuri din partea tertilor, NU MI-AU MAI RASPUNS la mailuri. Pur si simplu refuza sa imi returneze contravaloarea produsului. La telefon raspunde o doamna care nu are habar sa imi dea un raspuns referitor la data in care imi voi primi banii, tot repeta: asteptam raspuns (probabil cauta motive sa nu imi returneze suma desi si ei si firma de curierat au fost notificati in termen de 10 minute de la primirea produsului ca acesta a fost receptionat intr-o stare jalnica). Incepand de astazi m-am adresat autoritatilor competente si am apelat la avocati pentru a-mi gasi dreptatea in instanta. Foarte multe persoane au fost pagubite de acest site. Voi continua sa impartasesc experienta nefericita pe toate caile posibile in speranta ca nu vor mai pica si alti consumatori in plasa acestei "firme".
    A fost acest comentariu folositor?56Da6Nu
  • M Alexandrude mai mult de 1 an
    Am achizitionat anul trecut o pereche de ochelari 3d. Nefunctionali, nu se potrivesc cu proiectorul cumparat to de la edigital, desii in specificatii scrie acest lucru.
    Am cerut retur pe ochelari in cele 14 zile, cat era conform legii si, surpriza pierdeam jumatate din valoarea produsului.
    Adica mi-au fost livrati cu 20 RON, la retur eu ar fi trebuit sa platesc 90 RON pe langa cei 20 pierduti initial.
    I-am reclamat la OPC si de atunci tot primesc raspuns, ....
    Ca metoda de lucru tu trimiti un mail ei te contacteaza cand au chef si ar fi bine sa raspunzi, tu, clientul nu poti suna direct un operator.
    Au depozitul undeva in Oradea si firma e inregistrata in budapesta, in felul asta nu pot fi trasi la raspundere de statul roman, cel mult ii pot impiedica sa-si desfasoare activitatea.
    Nu recomand aceata firma!
    A fost acest comentariu folositor?72Da3Nu
  • Dragos Blanarude mai mult de 1 an
    In luna noiembrie 2015 am achizitionat de la aceasta firma un monitor. A functionat 3 zile dupa care s-a defectat. Cand am cerut returnarea produsului m-au amanat aproximativ 3 saptamani, spunandu-mi in final ca eu am cauzat defectiunea si suma nu poate fi restituita. Am depus reclamatie la ANPC asemenea multor persoane care au avut de-a face cu aceasta firma in speranta ca mi se va face dreptate. Astept in continuare un raspuns.
    A fost acest comentariu folositor?71Da1Nu
  • Zaitde mai mult de 1 an
    Am comandat un aparat foto care a venit desigilat, fara folie pe ecran si cu ambalajol botit rau pe la colturi. Aparatul fotografia indoielnic asa ca l-am returnat. Astazi se implinesc 21 de zile de cand imi astept banii inapoi in cont. Am depus reclamatii la ANPC, institutia similara din Ungaria si forul European de specialitate prin intermediul unui prieten din politia economica. Sper sa-mi rezolv urgent problema, dar chiar si asa nu voi renunta la a face cat mai multa publicitate negativa acestui magazin online mizerabil. Nu cumparati de aici. De fapt, cumparati din Ungaria produse desigilate si refuzate de alti clienti, posibil din cu totul alte magazine. Sper ca patania mea sa va puna serios pe ganduri. Nu uitati ca foarte multe magazine platesc oameni care posteaza review-uri pozitive online, tocmai pentru a-si pacali mai usor eventuali clienti.
    A fost acest comentariu folositor?77Da3Nu

    Raspuns magazinde mai mult de 1 an
    Buna ziua,

    Contravaloarea produsului returnat a fost rambursata saptamana trecuta.

    Multumim pentru timpul acordat

    Cu stima,

    Echipa Extreme Digital