Patona.ro

Rating 1 bazat pe 1 comentarii
Cel mai recent comentariu acum 11 luni
Comentarii (1)
  • Gheorghe Petreacum 11 luni
    Fugiti de Patona.ro, cea mai proasta decizie am luat-o cand am achizitionat un acumulator tip AEG de 12 V. Produsul l-am folosit pentru lucrari de bricolaj, ca hobby si dupa cateva incarcari a dat semne de slabiciune, astfel incat in perioada garantiei acumulatorul a inceput sa devina inutil, deoarece nu mai reusea sa insurubeze mai mult de 5 suruburi in lemn de esenta moale.


    Intrebare:
    De ce Patona.ro, are politica de returnare a produselor doar prin Posta Romana?

    Raspuns:
    In momentul in care trimiteti un produs pentru a fi verificat sau pentru garantie, reprezentantii Patona.ro( SC Aurama Tec srl, RO 30126478) nu se vor prezenta la posta sa ridice produsul pentru a verifica reclamatia/ produsul, intr-o asemenea situatie Posta Romana calculeaza o taxa de inmagazinaj la valoarea produsului iar daca patona.ro continua sa refuze ridicarea produsului trimis pentru reparatie, posta returneaza produsul pe cheltuiala dvs.

    Evitand patona.ro, nu gresiti!!! Altfel va incarcati cu cheltuieli postale, cu servicii si produse de slaba calitate, fara sa va rezolvati problema.


    Experienta proprie:
    Am avut credinta ca magazinele prezente pe shopmania.ro sunt verificate si sunt de incredere astfel am achizitionat un acumulator de 12 v de la patona.ro.
    Am achizitionat acumulatorul in luna ianuarie 2015. Dupa o scurta perioada de folosire a produsului, am constatat ca produsul da semne de slabiciune. Datorita problemelor personale am reusit sa trimit acumulatorul, prin Posta Romana, catre patona.ro in luna decembrie2015, acumulatorul fiind in garantiei pana in ianuarie 2016.

    Producatorul sustine ca produsul beneficieaza de suport tehnic si garantie timp de 12 luni. Cand am trimis acumulatorul ma asteptam sa beneficiez de suport tehnic in situatia in care refuzau sa imi inlocuiasca produsul de slaba calitate.

    Pe considerentul ca am respectat toate conditiile garantiei si produsul se afla inca in garantie, am trimis acumulatorul prin Posta Romana catre patona.ro pentru a fi verificat.
    Pentru a rezolva cat mai repede problema am comunicat prin email care sunt nemultumirile mele, si am primit confirmarea ca problema mea va fi rezolvata in cursul zilei de 17.12.2015.

    In aceeasi data de 17.12.2015, am primit de la Agentul de Vanzari Teodora, urmatoarea informare:
    "" a scris:
    REvin cu acest mail la dv pentru ca sa studiat reclamatia dv si dupa catte sa observat ati cumparat in data de 13.01.2015 .
    Atunci avand in vedere data in care suntem produsul nu mai este in garantie. VA reamintim ca avem un an de garantie.""

    Conform garantiei oferite la momentul cumpararii acumulatorului acesta avea garantie din ianuarie 2015 pana in ianuarie2016.

    Am fost foarte surprins de acest email cand am observat ca persoanele cu care discut nu inteleg ce inseamna o garantie de 12 luni. Am considerat ca este posibil sa fie o greseala, dar refuzul reprezentantilor patona.ro de a-mi comunica o alta varianta, m-a facut sa inteleg ca sunt victima unei inselatorii.

    Cea mai mare surpriza oferita de patona.ro a venit in luna ianuarie 2016 cand am ajuns la posta sa ridic un colet. Coletul nu era altceva decat acumulatorul trimis catre patona.ro in luna decembrie, care nu a fost ridicat de la posta, lucratorul postal comunicandu-mi ca acumulatorul a stat la posta 2 saptamani si nu s-a prezentat nimeni sa-l ridice, am constatat si eu deoarece ambalajul era intact si nedesfacut ceea ce era imposibil ca cineva sa verifice ce probleme are acumulatorul. Si cu toate astea lucratorul(Teodora) de la patona.ro mi-a comunicat din luna decembrie ca v-a remedia problema mea in ziua de 17.12.2015.


    Concluzie:

    Fugiti de patona.ro, ca nu gresiti!!! Altfel va incarcati cu cheltuieli postale, cu servicii si produse de slaba calitate, fara sa va rezolvati problema.
    A fost acest comentariu folositor?16Da0Nu