Ideile nu costa

Disponibilitate: Pentru moment acest produs nu mai este disponibil in stoc.

O companie care afirmă că ia în serios ideile noi e o firmă care trebuie să ţină seama de gândirea angajaţilor. Reciproc, dacă văd că sunt luaţi în considerare, şi aceştia vor...

Adauga tu primul comentariu

Ideile nu costa

Preturile afisate includ TVA; linkurile, preturile, imaginile si specificatiile pentru Ideile nu costa sunt obtinute de la magazinele listate; va rugam sa ne semnalati eventualele erori. ShopMania nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele erori sau omisiuni ce pot aparea.

Prezentare Ideile nu costa

O companie care afirma ca ia in serios ideile noi e o firma care trebuie sa tina seama de gandirea angajatilor. Reciproc, daca vad ca sunt luati in considerare, si acestia vor tine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajatilor sa le pese de ceea ce nu merge la locul lor de munca? Pentru ca, de cele mai multe ori, tocmai ei pot gasi cel mai usor solutiile. Cartea de fapt prezinta un model de program corporatist, structurat pe etape - de la inspirarea pana la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul in care se poate crea un mediu de lucru care sa stimuleze generarea de idei noi, sa faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare si sa concretizeze aplicarea lor in munca de zi cu zi.

Teoriile autorilor se fundamenteaza pe cercetarea a 300 de organizatii din 17 tari. Volumul "Ideile nu costa" contine observatii remarcabile, precum: "ideile se inabusa in fasa, daca promotorul lor se gandeste mai mult la recompense decat la aplicarea ideii in sine” sau "ideile marunte sunt mai valoroase decat ideile marete, pentru ca cele mici sunt destinate imbunatatirii continue a unui lucru care deja functioneaza, spre deosebire de cele care vor sa revolutioneze munca si care sunt mai greu aplicabile”.