3Pitici.ro
Cost livrare: 14,99 RON

Lego 41391 Heartlake City Hair Salon

84,99 RON - 100 RON de la 11 magazine

Lego 41391 Heartlake City Hair Salon

84,99 RON - 100 RON de la 11 magazine

Adauga tu primul comentariu

Lego 41391 Heartlake City Hair Salon

      Preturile afisate includ TVA; linkurile, preturile, imaginile si specificatiile pentru Lego 41391 Heartlake City Hair Salon sunt obtinute de la magazinele listate; va rugam sa ne semnalati eventualele erori. ShopMania nu isi asuma responsabilitatea pentru eventualele erori sau omisiuni ce pot aparea.

      Prezentare Lego 41391 Heartlake City Hair Salon

      Te-ai plictisit sa arati mereu la fel? Mergi la salonul de coafura din orasul Heartlake pentru a-ti reinventa coafura! Alatura-te Emmei Lego Friends cand aceasta o viziteaza pe stilista Nina pentru un nou „look”. Spala-i mai intai parul in chiuveta in forma de scoica, apoi ia foarfeca pentru a o ajuta la tuns. Bea o cafea impreuna cu ea in timp ce asteapta sa i se fixeze coafura. Adauga o funda pentru a-i completa infatisarea. Este un loc elegant unde poti zabovi cu prietenii!

      Varsta recomandata: 6 ani+;
      Numarul pieselor in cutie: 235;
      Numarul minifigurinelor in set: 2;
      Producator: Lego;
      Material: Plastic;
      Cod Produs: 41391.

      Cautari similare pentru Lego 41391 Heartlake City Hair Salon: Lego 41391 Heartlake City Hair Salon

      Despre marca Lego

      Lego este o companie daneza, infiintata in anul 1932, care se ocupa cu productia si comercializarea de jucarii. Denumirea brandului a plecat de la cele doua cuvinte daneze "Leg Godt", care insemna "joaca-te bine". 

      Initial compania producea jucarii de lemn, jucariile din plastic intrand in productie abia in anul 1947, iar in anul 1958 s-a lansat Lego cu sistemul de cuplare al caramizilor. Cu acest sistem unic, cilindrii minusculi de deasupra unei caramizi de constructie se prindeau de tuburile goale de dedesubtul alteia. Aceasta permite caramizilor sa stea prinse, dar si sa fie despartite printr-un simplu efort de rasucire. Noua forma sa dovedit sa fie atat de populara, incat compania a fost coplesita de comenzi si este in continuare una dintre cele mai bine vandute jucarii pentru copii de toate varstele.