Cel.ro

Rating 1 bazat pe 2 comentarii
Cel mai recent comentariu de mai mult de 1 an
Comentarii (2)
  • Daniel Gimpireade mai mult de 1 an
    Pe data de 02/12/2016 am cumparat de la ei 2 monitoare Gaming LED 27 AOC G2778VQ 1msFreeSync 75Hz, am ajuns cu ele acasa si am constatat ca amandoua sunt defecte. Unul din ele prezenta pe marginea panel-ului o culoare albastra si un pixel mort pe mijlocul display-ului (unu mai maricel asa de culoare rosie), al 2lea monitor prezenta in partea stanga sus la display o pata mare pe nuanta de GRI. Am facut imediat cerere de retur pentru cele 2 produse. Nestiind ca ei au un service imbecil si cretin care este inchis, am venit cu cele 2 monitoare inapoi in magazin pentru a imi recupera banii. Mentionez ca cererea de retur a fost accepta de catre service. Am venit cu produsele in termen de 48 de ore cu ele inapoi, in care legea spune ca daca vin cu ele in termen de 48 de ore sau chiar si 14 zile, sunt obligati sa imi dea banii inapoi, ceea ce nu s-a intamplat. Produsele au fost achitate la ei in magazin direct cu banii jos la receptie. Bineinteles ca am fost trimis inapoi acasa cu cele 2 monitoare (nu au respectat legea si mi-au spus ca nu am dreptate si ca nu exista asa ceva). Insa inainte sa ma duc acasa am luat telefonul si am sunat la ANPC si i-am intrebat si pe ei de aceasta problema. Dansii de la telefon mi-au spus acelasi lucru ca sunt obligati sa imi dea banii inapoi in termenul acceptat de catre lege, si culmea ca au mai avut sesisari in legatura cu ei pe aceelasi lucru. Am ajuns acasa sa trimit produsele vietii prin curier si constat ca SURPRIZA, FanCurier-ul nu mai ia comenzi de acasa (asa mi s-a comunicat de la CEL.RO, sa sun si sa trimit prin ei). Dupa numeroase telefoane date la tot felul de curieri pentru ca nici unii dintre ei nu mai ridica comenzi de acasa, am dat de faimosii CurierCargus (alti imbecili) cu care am si trimis acele 2 produse inapoi la ei. Am stat cu ele 3 zile cretine sa ajunga la CEL (desi au contract cu ei) dupa care mi s-a comunicat de la CEL ca produsele au ajuns intr-un final la ei si ca voi fi contactat in legatura cu garantia lor. Zis si facut, mi-au acceptat cererea de stornare a lor si inca astept de aproape 2 saptamani sa mi se vireze banii in cont, lucru in care banii au fost achitati CASH la ei la receptie si ei au insistat sa mi trimita prin contul bancar fara ACORDUL MEU. Cei de la ANPC mi-au spus ca acest lucru se intampla doar daca am facut comanda online si am platit cu cardul online, plata direct pe site sau la ei in showroom. Am fost si in showroom sa imi ridic banii si mi s-a dat cea mai de CACAT SCUZA vreodata ca vai doamne noi nu dam sume mari inapoi, dar este ok ca ei sa incaseze sume mari de la clienti. Cele 3 fete pitipoance ca altfel nu am cum sa le spun care stau la receptie si isi vad daca au unghii rupte si vorbesc pe un ton de o nesimtire incredibila, trateaza clientii intr-un mod execrabil, ca si cum noi am fi sclavi si ele ar fi Dumnezeu pe pamant!
    A fost acest comentariu folositor?76Da9Nu
  • Lucacide mai mult de 1 an
    Buna ziua. Aseara am comandat telefonul Redmi 3s online cu cardul de cumparaturi in rate egale. Pe website aparea ca pot sa il ridic astazi dupa ora 10, fapt care l-am si facut. Raspunsul a fost ca au fost rezervate inaintea mea. Ce inseamna rezervare ? S-au platit deja? Daca au fost "cumparate" online si au ales livrare de ce nu ati ales livrare din stocul furnizorului??? Eu am batut jumatate de Bucuresti sa vin sa ridic personal produsul pentru ca aveam nevoie urgent de el astazi si dumneavoastra va bateti joc de mine. Nu sunteti seriosi deloc!
    A fost acest comentariu folositor?94Da4Nu