Extreme Digital

Rating 1 bazat pe 6 comentarii
Cel mai recent comentariu luna trecuta
Comentarii (6)
  • Rodeon Minutaluna trecuta
    Si eu am facut greseala sa cumpar de la Extreme Digital fara sa ma informez in prealabil.Anul trecut am cumparat 2 masini Gardena de tuns iarba.Una mai puternica si mai scumpa care toaca iarba si o lasa in urma ei dar o poate si colecta si una de putere mai mica care taie iarba si o colecteaza.Nenorocirea e ca cea mai scumpa s-a stricat.Am luat legatura cu ei si mi-au trimis un curier(din mai multe incercari).Mi-au confirmat ca a ajuns coletul in 02.07.2018 iar azi 07.08.2018 dau din colt in colt cand ii intreb de masina mea de tuns.I-am intrebat si dupa 2 saptamani daca s-a intamplat ceva de nu-mi mai vine masina inapoi dar mi-au zis ca au dreptul la 30 de zile ca sa repare un defect in garantie.Dupa 30 de zile imi cer sa am rabdare ca se vor interesa si-mi vor da un raspuns.Nu-mi dau nici un raspuns iar eu m-am saturat sa am rabdare.Urmeaza sa fac reclamatie si la protectia consumatorului dar,probabil,si aia-s satui de reclamatiile facute firmei asteia.
    Am scris si la Gardena dar inca n-am primit raspuns.
    Sfatul meu e sa nu cumparati de la Extreme Digital.Nu va zgarciti sa dati 10 lei in plus.
    A fost acest comentariu folositor?2Da1Nu
  • Bogdan Barbulescuacum 2 luni
    Am comandat un televizor smart, LG, de pe edigital.ro, in valoare de 2400 lei. Acesta mi-a fost livrat cu ecranul spart, iar cei de la EXTREME DIGITAL au refuzat sa ni-l inlocuiasca sau sa ne returneze banii dati pe el. Au spus ca ne trebuie neaparat procesul verbal de constatare a daunei, intocmit de curierul care a facut livrarea. Noi nu avem acest proces verbal, deoarece curierul nu a stat sa deschidem coletul si ni s-a spus din partea FAN COURIER ca nu avea obligatia si nici dreptul de a sta curierul sa deschidem coletul, atat timp cat nu se observa nicio dauna evidenta pe colet. Prin urmare, EXPERT DIGITAL, ne-a spus, metaforic vorbind, sa ne spalam cu el pe cap, iar cand i-am amenintat ca-i dau in judecata, o domnisoara, operator call-center EXPERT DIGITAL, ne-a transmis ca oricum nu avem ce sa le facem daca ii dam in judecata, pentru ca ei au sediul social in Ungaria. Nu recomand in niciun caz achizitionarea vreunui produs de la EXTREME DIGITAL si, de asemenea, le recomand tuturor celor care au avut probleme cu produsele comandate de la aceasta firma sa ma contacteze in vederea unei cereri de chemare in judecata comune.
    A fost acest comentariu folositor?2Da2Nu
  • Cristian Ionescuacum 2 luni
    In 2016 am cumparat o Camera sport SJCAM SJ 4000 de la Extreme Digital - edigital.ro. La inceputul anului 2018, am constatat ca bateria s-a umflat, a fortat carcasa, iar aceasta s-a desprins afectand totodata si mufa micro USB pentru alimentare. I-am notificat, iar in 4 ianuarie 2018 au trimis curierul sa ridice camera. Au constat defectul si au spus ca trebuie sa achit eu aprox 130 ron. Am fost de acord, iar camera a fost reparata. Totusi, bateria consider ca nu s-a umflat din cauza mea, iar carcasa si mufa s-au despins din cauza bateriei. In martie, mufa USB s-a desprins din nou. I-am notificat, am trimis-o in service, au reparat-o fara a mai pretinde bani. In iunie 2018, mufa USB s-a desprins din nou, am trimis-o in service in 18 iunie 2018, iar in 24 iulie 2018, aceasta mi-a fost returnata nereparata. Le-am cerut explicatii, iar ei spun ca le-am trimis alt produs, lucru neadevarat. Ei pretind ca lipseste un sigiliu pus de firma de service. Pe camera, niciodata nu a fost lipit niciun sigiliu, am gasit un astfel de sigiliu pe ambalajul de carton, al cutiei camerei. Le-am trimis o poza cu acel sigiliu, dar ei pretind in continuare ca nu este camera reparata initial. De asemenea, ei pretind ca mufa s-a rupt din motive mecanice, iar asa cum spuneam mai sus, mufa s-a rupt odata cu carcasa atunci cand s-a umflat bateria. De ce nu mi-au reprosat acelasi lucru si la reparatiile anterioare. Cum o repara de doua ori si acum considera ca este din vina mea? Daca nu se umfla bateria, cu siguranta mufa nu avea nimic. Ce pot face, sa nu mai incarc camera, ca sa nu mai folosesc mufa, pentru ca aceasta sa nu se mai dezlipeasca? Odata dezlipita mufa si relipita, aceasta chiar nu are aceeasi rigiditate ca una nedezlipita. Ganditi-va la aceeasi mufa de la telefonul mobil, pe care il incarcam zilnic si nu cedeaza.

    In plus, as fi putut sa le demonstrez ca vorbim de aceeasi camera, daca as fi putut porni camera sa le arat serial numberul afisat pe ecranul camerei. Din pacate, dupa ultima trimitere in service, camera a venit fara baterie. Nu vreau sa fiu carcotas, dar mi se pare suspect sa mi se spuna ca nu este aceeasi camera pe motiv ca are nu stiu ce sigiliu, sigiliu pe care il avea lipit pe cutie, iar in plus acestia au sustras bateria, pentru a nu putea accesa camera, pentru a le arata SN, a se vedea ca este exact camera cumparata de la ei.
    A fost acest comentariu folositor?1Da1Nu
  • Petru Emilacum 2 luni
    Foarte mare dezamagire.Lipsa de profesionalism. Ar trebui sa se faca o evaluare a angajatilor si politicii privind garanția!
    A fost acest comentariu folositor?2Da1Nu
  • Petru Emilacum 2 luni
    Nu recomand!!! Lipsa de seriozitate: expediere televizor cu ecran spart . Am depus reclamație, aveti mare grija si legat de garanția la ei!
    A fost acest comentariu folositor?2Da1Nu
  • B Sacum 4 luni
    Am dat o comandă cu selecția datei de livrare, în timp ce eram plecat din localitate primesc un telefon de la curier, evident că cei de la extremedigital au ignorat total data selectată de mine. După ce m-am întors nu am mai putut ridica coletul la timp de la sediu, iar aceasta a fost returnat. După ce îi sun pe cei extremedigital să le explic ce s-a întâmplat ei se fac că plouă legat de data de livrare selectată și îmi confirmă că vor retrimite coletul imediat ce îl primesc. O săptămână jumătate trece și nu am mai primit vreun semn, îi sun din nou ca să aflu că defapt m-au lăsat baltă, coletul meu a dispărut și pe stoc nu mai disponibil produsul. În total am pierdut am pierdut o lună de când am dat comanda inițială până am aflat că nu o să mai primesc produsul.
    A fost acest comentariu folositor?8Da3Nu