ro.mobileshop.eu

Rating 2 bazat pe 7 comentarii
Cel mai recent comentariu acum 6 luni
Comentarii (7)
  • Valeriu Maciocaacum 6 luni
    Va rog sa cititi pana la capat si sa luati aminte. Sper sa nu fie stearsa parerea mea de om inselat si tepuit de catre acesti sarlatani!
    Tot ce va scriu aici e real, nu am niciun interes ascuns, nu ma ocup cu electronice ci fabric mobilier din lemn masiv.
    In data de 07,10,2017 am comandat (ca fraierul) prin internet un telefon mobil XIAOMI Redmi Note 4 Dual 64GB Deca-Core cu ecran de 151 mm lungime.
    In data de 10,11,2017 mi-au comunicat ca este gata de livrare si a fost expediat coletul 72585 prin GLS.
    Pachetul a sosit abia in data de 14,10,2017, L-am platit ramburs dar nu am putut sa vad continutul decat abia dupa ce a plecat curierul.
    Cutia telefonului era fara sigiliu, partial murdara iar telefonul era plin de amprente digitale. Despre factura sau garantie, nici pomeneala.
    Nu m-ar fi suparat atat de mult acest lucru, desi comandasem un telefon nou la pretul de 177 Euro, insa m-a deranjat faptul ca nu era telefonul ce l-am comandat, ci era un telefon similar, dar cu ecranul mult mai mic, de circa 13 cm fata de 15 cm cat comandasem.
    Am sunat la numarul de telefon romanesc unde am fost sfatuit sa fac niste fotografii la tot ce continea pachetul si sa-l trimit la un e-mail warranty@mobileshop.eu.
    In data de 15,11,2017 mi-au comunicat ca au primit reclamatia si vor verifica.
    In data de 16,11,2017 am primit un e-mail prin care mi-au comunicat ca trebuie sa trimit telefonul la o firma din Budapesta pe cheltuiala mea, banii de trimitere fiindu-mi returnati ulterior pana la valoarea de maxim 20 Euro.
    Am incercat sa gasesc mai multi curieri, insa niciunul nu a vrut sa trimita telefonul la tariful de sub 20 Euro, majoritatea solicitand 70-80 Euro.
    In data de 17,11,2017 am luat legatura cu firma care mi-a trimis telefonul, care mi-a scris in data de 22,11,2017 ca sediul il are in Slovacia intrucat nu au contract cu curieri din Romania (de parca eu as fi avut), nu poate sa ridice telefonul de la mine.
    In sfarsit pe data de 27,11,2017 am fost informat ca au primit telefonul returnat de mine in Budapesta.
    In data de 29,11,2017 i-am intrebat cand voi primi telefonul comandat initial, ulterior fiind contactat telefonic de d-na Pop care mi-a comunicat ca telefonul pe care l-am comandat initial de fapt nici nu-l detin si nu o sa-l mai primeasca si ar fi bine sa renunt la el si sa-mi returneze banii?
    Vazand ca asa stau lucrurile, m-am dus la birou si am solicitat sa mi se returneze banii indicandu-le in acest sens si contul, insa imediat dupa ce am scris acest e-mail am verificat daca este adevarat ce mi-au comunicat prin telefon privind epuizarea stocului. Nici Vorba! Totul era o minciuna!
    Le-am scris pe loc in aceeasi data de 19,11,201 un e-mail prin care le-am solicitat sa nu-mi ramburseze banii ci doresc sa primesc telefonul pe care l-am comandat si platit, atasandu-le si link-ul cu telefonul ce se afla spre vanzare pe site-ul lor insa care avea pretul mult mai mare Pretul era de 193 Euro in loc de 177 Euro cu cat il cumparasem eu. Acesta era motivul pentru care nu au mai vrut sa mi-l trimita.
    Am primit un raspuns prin care mi-au comunicat ca modelul si culoarea pe care l-am comandat nu se mai afla pe stoc, eu comunicandu-le ca o sa astept pana va sosi si nu doresc returnarea banilor, care trebuia sa fie efectuata in 15 zile.
    Am primit pe data de 01,12,2017 un e-mail in limba engleza prin care m-au anuntat ca modelul solicitat de mine si culoarea neagra nu o sa-l mai aiba pe viitor.
    Le-am raspuns pe loc ca pe site-ul lor se afla spre vanzare acelasi telefon insa de culoare albastra, telefon pe care il vreau si pot sa mi-l livreze, atasandu-le si print-screen-ul cu acesta.
    Dorinta mea a fost respinsa, fiind astazi informat ca mi-au fost returnati banii, pe care inca nu i-am primit.
    Concluzia e simpla. Sa nu cumva sa va incredeti in acesti sarlatani!
    Va trimit toata corespondenta ca sa va convingeti. maciocavaleriu@gmail.com
    Nu am primit niciodata factura si garantie!
    A fost acest comentariu folositor?19Da1Nu
  • Ivazianis Ivazianisacum 6 luni
    RUSINE mobileshop.eu !!!

    Cu asta incep, cu asta termin.

    În data de 16.11.2017, de pe magazinul online mobileshop.eu am lansat o comanda pentru cumpararea unui smartwatch marca Samsung Gear Sport, la pretul de 296 lei.
    Imediat, am primit un email de confirmare a comenzii din data de 16.11.2017, nr. 73133, gata de livrare (deci produsul era pe stoc), dar cu o suma exprimata in moneda Euro, in valoare de 296 Euro, plata urmand sa se efectueze la livrare.
    Am fost surprins atat de ordinul de marime al sumei - de 296 euro, cu mult sub pretul initial , cat si de modul in sine de exprimare – in Euro, moneda nationala si platile efectuandu-se in Romania, in acest gen de comert, in Lei. De altfel, mi-am si pus problema cum ii voi achita acesti euro catre curier, cat si inexistenta unei minime referiri/ informari privind cursul de schimb.
    Dar, in fine, nu puteam fi de acord cu suma finala ceruta, fapt pentru care m-am adresat telefonic unei operatoare si i-am exprimat dorinta mea ca firma sa se tina de cuvant, sa nu furnizeze informatii false clientului si SA LIVREZE PRODUSUL LA PRETUL AFISAT INITIAL PE SITE si la care s-a efectuat comanda, respectiv 296 Lei .
    Fata de acest dialog, cei de la firma MI-AU ANULAT , FARA VOINTA MEA, comanda plasata, pentru ca si-au dat seama ca au gresit. Ulterior, desi primisem un mesaj ca pachetul este gata de expeditie, mi-au comunicat ca produsul nu mai este pe stoc, fapt pe care il consider neadevarat. In fapt, pentru a nu expedia produsul au preferat sa insereze pe site mentiunea “stoc epuizat”, tocmai pentru a nu fi in pierdere.
    M-am adresat ANPC pentru sanctionarea firmei pentru neplacerile cauzate, precum si pentru faptul ca au exprimat si mi-au comunicat preturile in moneda Euro.
    Ar trebui ca ANPC sa interzica unor astfel de firme, care nici nu stiu sa se exprime corect romaneste functionarea pe teritoriul national.

    RUSINE mobileshop.eu !!!
    A fost acest comentariu folositor?13Da0Nu

    Raspuns magazinacum 6 luni
    Buna ziua,
    Pe adresa de mail ati primit mail automat cu suma in valuare de 296 EUR, adica 1401 RON, cand ati adaugat produsul in cos ati vazut suma de 296 de EUR adica 1401 RON, in contul dvs. scrie 1401 RON. Astea sunt dovezile noastre.
    Dvs. ati spus ca doriti sa platiti 296 de roni, cand v-am informat ca este valuarea cu care ati fost de acord 1401 RON ati refuzat sa continuati cu comanda si normal, am anulato.
    Nu este frumos aceasta ce faceti, si ne pare rau ca nu putem sa punem print screen si documentele unde indica ca ati fost de acord cu suma 1401 RON adica 296 EUR.
    Va rugam sa nu plasati informati false. Mobileshop.eu vinde produse noi nu stim de unde ati putea crede ca 296 lei costa un produs nou care are valuarea de aproape 300 EUR.
    O zi buna,
    Mobileshop Team
  • Liviuacum 7 luni
    Update comentariu "Lenovo K6 Power - 13 sep 2017"
    In final am returnat telefonul (la o adresa primita de Ungaria) si am primit suma platita integral, inclusiv transportul.
    Multumesc.
    A fost acest comentariu folositor?0Da4Nu
  • Liviuacum 8 luni
    Am comandat un telefon mobil Lenovo K6 Power pe 13 sep 2017. Am fost sunat pentru confirmarea comenzii, mi s-a spus ca produsul este nou, sigilat.
    Pe 18 sep 2017 am primit coletul, l-am desfacut (factura si garantia lipsa), cutia resigilata cu doua porcarii de-ale lor, sigiliul original Lenovo taiat. Am facut 2-3 poze si am deschis-o totusi sa vad ce este, cum este. Telefonul cu urme de utilizare sau manipulare (particule de praf, mici pete pe spatele carcasei, urme de amprente sub folia de pe display, mici zgarieturi pe incarcator), ceea ce inseamna ca a fost utilizat / manipulat (second-hand) si nu este nou cum mi s-a spus la telefon. Am sunat imediat la ei de vreo 5-6 ori, nu a raspuns nimeni, apoi intr-un tarziu am fost sunat de op. la care am confirmat comanda, spunandu-mi ca tel dual-sim comandat de mine a fost desigilat pt a instala ceva softuri pt EU, sa "procesez" conform site-ului... si de ce nu m-a informat inainte ?? Conform celor doua IMEI-uri verificate pe site-ul oficial Lenovo, tel este din Cyprus (Europa) si are garantie EU 506 zile, mai putin de 24 luni sau 2 ani.
    Am trimis doua mail-uri unul cu foto pe 18 si 19 sep 2017 dimineata, si le-am spus ca doresc sa returnez telefonul pe cheltuiala lor si si sa primesc integral suma platita pt ca eu nu am comandat un tel resigilat si cu urme; am primit raspuns azi 19 sep 2017 ca sa trimit poze "cu accesoriile produsului si cu dispozitivul insusi", Am trimis pozele si le-am cerut de mai multe ori sa-mi trimita adresa de returnare precum si factura si garantia pentru care am platit (dar nu le-am primit) si am primit ultima data mail:

    " Buna ziua,

    Ne cerem scuze pentru neplacerea care ati avut-o.

    Am contactat sectorul de IT si ne-au spus ca au deschis random un produs din stocul care l-au primit de la producator pentru a putea sa puna informatia in legatura cu garantia, limbiile si incarcator respectiv, pe site.

    Mobileshop.eu este o platforma unde vaztori isi pun ofertele si vindem produse doar originale si noi, nu second hand. Confirma ca produsul ca si acesoriiile acestuia nu erau folosite (dovada este ca accesoriile sunt inpachetate si produsul are folia originala pe el), si ca era ultimul pe stoc in momentul plasari comenzi.
    Dumneavoastra v-ati anuntat in timp de 24h de la sosirea coletului, obligatia care o are orice client (conform Termenilor si Conditilor noastre) in caz ca produsul este defectat. In caz ca considerati ca produsul este defectat aveti 3 zile lucratoare sa il trimiteti inapoi, costurile find platite de Mobileshop.eu

    In caz ca Va decideti sa il folositi, garantia Va este activa, si va fi timp de 24 de luni, si o putem trimite in froma de PDF pe mail-ul dvs. si ne puteti contacta in orice moment pentru orice nelamurire.


    Inca o data ne cerem scuze si Va multumim pentru intelegere.

    Mobileshop Warranty"

    Ori n-au inteles ce le-am cerut ori nu vor si o sa fac sesizare la ECC Romania.
    Le-am trimis un alt mail cu 3 propozitii clare sa vedem daca imi trimit actele si accepta returul conform site-ului lor “Clientul are dreptul de a returna produsul timp de 14 zile de când a primit produsul. Dacă doriți să returnaţi produsul, Vă rugăm înainte de ce contactați serviciul nostru de clienți să verificați dacă produsul va fi întors în așa mod cum l-ați și primit în original...”
    "La warranty@mobileshop.eu trimiteți un mesaj unde redați cauza returnări produsului și cereți adresa de returnare."
    Cine doreste sa comande de la ei, mult noroc!
    A fost acest comentariu folositor?11Da3Nu
  • Claudiu Pribeagacum 9 luni
    In urma cu 2 saptamani am luat de la ei un samsung galaxy s8 (cel mai mic pret de pe net ) zis si facut comanda..Dupa 5 zile de asteptare, mult doritul telefon a sosit prin GLS curier cu cutie resigilata (sigiliu lipit peste cel original) iar telefonul prezinta urme de amprente , am gasit mesaje in telefon si poze in galerie foto . L -am refuzat dupa ce am constatat aceste lucruri.
    A fost acest comentariu folositor?16Da1Nu
  • Elena Popescude mai mult de 1 an
    Am achizitional un Galaxy S7 cand era promotia de 8 Martie. Ei aveau pretul cel mai bun. Produsul a sosit in 3 zile, NOU, sigilat. Am solicitat pentru factura si am primit-o in forma de PDF in mai putin de 24 de ore. Garantia o dau 2 ani, si au service-ul lor partner in Romania (Mobitel).

    Am ales Plata la livrare si am platit in lei cand a ajuns coletul. Dupa ce am finalizat comanda m-a sunat asistenta clientilor pentru confirmarea acesteia.
    Eram informata prin mail cand produsul era preluat de curier si mi-au dat un numar de urmarire.
    Sunt multumita si voi recomanda cu incredere.
    Salut,
    Elena
    A fost acest comentariu folositor?6Da7Nu
  • Catalin Chiriacde mai mult de 1 an
    O mare teapa!
    o firma de 2 lei!
    Total mincinosi, neseriosi si neprofesionisti!
    Am facut o comanda la ei pe data de 30. 11. 2016 pt un Iphone 7 de 128 gb
    Am fost sunat dupa cateva ore de o operatoare (care vorbeste stricat romaneste) pt a confirma comada. Apelul era de la un nr extern +4212/206 332 45 (nr din Bratislava)
    Am intrebat-o daca este vorba de Iphone 7 de 128gb si daca pretul de pe site este corect
    Mi-a confirmat ca DA, sunt corecte!
    Am intrebat despre data estimativa a livrarii si mi-a explicat ca din cauza ca era ziua Romaniei a doua zi, livrarea se va face intr-o saptamana.
    Am asteptat pana pe 06. 12. 2016
    Niciun raspuns
    Am sunat la nr. afisat pe site 0215291736, mi-a raspuns operatoarea (care parea aceeasi) si mi-a zis ca de fapt comanda nu este confirmata, dar ca voi primi un raspuns! Care nu a venit!
    Am sunat din nou, de data asta pe nr de Bratislava! Surpriza! A raspuns aceeasi operatoare!
    Din acel moment cred ca mi-au blocat nr de telefon, pt ca suna mereu ocupat!
    Am sunat si la orele 23 seara si la 7 dimineata si tot ocupat suna!
    A doua zi am primit doua mail-uri:
    - "Buna ziua,

    Va multumim pentru rabdare.

    Comanda nu este active. Pretul format era cu bag.

    Sistemul nu a recunoscut comanda. Pretul era sub pretul de achizionare.

    Ne cerem scuze pentru aceasta gresala sistematica si Va multumim pentru intelegere.

    O zi bună,

    Adriana Pop
    Sales Assistant
    +40215291736
    Description: Color_ 150x50
    For more informations follow us on social networks Description: iconFacebook-small Description: iconGoogle-small Description: iconTwitter-small "
    si nr 2 :

    "Acest mesaj aţi primit automat, Vă tugăm să nu răspundeţi la el.

    Mobileshop. eu


    Stimat/ă doamnă/le Catalin,

    Comanda dvs. 52406 este anulată.

    Mesajul primit este automat, VĂ RUGĂM SĂ NU răspundeţi la el.

    Toate cele bune,

    MobileShop
    Email: [email protected]
    Centrul de info. : +40215291736"

    Sec!
    Trageti voi concluziile!

    Am toate mail-urile de la ei, am inregistrat toate convorbirile, in consecinta ma voi adresa Protectiei Cosumatorului din Romania, Slovacia si de la Bruxelles
    A fost acest comentariu folositor?15Da1Nu