ro.mobileshop.eu

Rating 2 bazat pe 7 comentarii
Cel mai recent comentariu luna trecuta
Comentarii (7)
  • Ivazianis Ivazianisluna trecuta
    RUSINE mobileshop.eu !!!

    Cu asta incep, cu asta termin.

    În data de 16.11.2017, de pe magazinul online mobileshop.eu am lansat o comanda pentru cumpararea unui smartwatch marca Samsung Gear Sport, la pretul de 296 lei.
    Imediat, am primit un email de confirmare a comenzii din data de 16.11.2017, nr. 73133, gata de livrare (deci produsul era pe stoc), dar cu o suma exprimata in moneda Euro, in valoare de 296 Euro, plata urmand sa se efectueze la livrare.
    Am fost surprins atat de ordinul de marime al sumei - de 296 euro, cu mult sub pretul initial , cat si de modul in sine de exprimare – in Euro, moneda nationala si platile efectuandu-se in Romania, in acest gen de comert, in Lei. De altfel, mi-am si pus problema cum ii voi achita acesti euro catre curier, cat si inexistenta unei minime referiri/ informari privind cursul de schimb.
    Dar, in fine, nu puteam fi de acord cu suma finala ceruta, fapt pentru care m-am adresat telefonic unei operatoare si i-am exprimat dorinta mea ca firma sa se tina de cuvant, sa nu furnizeze informatii false clientului si SA LIVREZE PRODUSUL LA PRETUL AFISAT INITIAL PE SITE si la care s-a efectuat comanda, respectiv 296 Lei .
    Fata de acest dialog, cei de la firma MI-AU ANULAT , FARA VOINTA MEA, comanda plasata, pentru ca si-au dat seama ca au gresit. Ulterior, desi primisem un mesaj ca pachetul este gata de expeditie, mi-au comunicat ca produsul nu mai este pe stoc, fapt pe care il consider neadevarat. In fapt, pentru a nu expedia produsul au preferat sa insereze pe site mentiunea “stoc epuizat”, tocmai pentru a nu fi in pierdere.
    M-am adresat ANPC pentru sanctionarea firmei pentru neplacerile cauzate, precum si pentru faptul ca au exprimat si mi-au comunicat preturile in moneda Euro.
    Ar trebui ca ANPC sa interzica unor astfel de firme, care nici nu stiu sa se exprime corect romaneste functionarea pe teritoriul national.

    RUSINE mobileshop.eu !!!
    A fost acest comentariu folositor?4Da0Nu

    Raspuns magazinacum 3 saptamani
    Buna ziua,
    Pe adresa de mail ati primit mail automat cu suma in valuare de 296 EUR, adica 1401 RON, cand ati adaugat produsul in cos ati vazut suma de 296 de EUR adica 1401 RON, in contul dvs. scrie 1401 RON. Astea sunt dovezile noastre.
    Dvs. ati spus ca doriti sa platiti 296 de roni, cand v-am informat ca este valuarea cu care ati fost de acord 1401 RON ati refuzat sa continuati cu comanda si normal, am anulato.
    Nu este frumos aceasta ce faceti, si ne pare rau ca nu putem sa punem print screen si documentele unde indica ca ati fost de acord cu suma 1401 RON adica 296 EUR.
    Va rugam sa nu plasati informati false. Mobileshop.eu vinde produse noi nu stim de unde ati putea crede ca 296 lei costa un produs nou care are valuarea de aproape 300 EUR.
    O zi buna,
    Mobileshop Team
  • Liviuacum 2 luni
    Update comentariu "Lenovo K6 Power - 13 sep 2017"
    In final am returnat telefonul (la o adresa primita de Ungaria) si am primit suma platita integral, inclusiv transportul.
    Multumesc.
    A fost acest comentariu folositor?0Da0Nu
  • Liviuacum 3 luni
    Am comandat un telefon mobil Lenovo K6 Power pe 13 sep 2017. Am fost sunat pentru confirmarea comenzii, mi s-a spus ca produsul este nou, sigilat.
    Pe 18 sep 2017 am primit coletul, l-am desfacut (factura si garantia lipsa), cutia resigilata cu doua porcarii de-ale lor, sigiliul original Lenovo taiat. Am facut 2-3 poze si am deschis-o totusi sa vad ce este, cum este. Telefonul cu urme de utilizare sau manipulare (particule de praf, mici pete pe spatele carcasei, urme de amprente sub folia de pe display, mici zgarieturi pe incarcator), ceea ce inseamna ca a fost utilizat / manipulat (second-hand) si nu este nou cum mi s-a spus la telefon. Am sunat imediat la ei de vreo 5-6 ori, nu a raspuns nimeni, apoi intr-un tarziu am fost sunat de op. la care am confirmat comanda, spunandu-mi ca tel dual-sim comandat de mine a fost desigilat pt a instala ceva softuri pt EU, sa "procesez" conform site-ului... si de ce nu m-a informat inainte ?? Conform celor doua IMEI-uri verificate pe site-ul oficial Lenovo, tel este din Cyprus (Europa) si are garantie EU 506 zile, mai putin de 24 luni sau 2 ani.
    Am trimis doua mail-uri unul cu foto pe 18 si 19 sep 2017 dimineata, si le-am spus ca doresc sa returnez telefonul pe cheltuiala lor si si sa primesc integral suma platita pt ca eu nu am comandat un tel resigilat si cu urme; am primit raspuns azi 19 sep 2017 ca sa trimit poze "cu accesoriile produsului si cu dispozitivul insusi", Am trimis pozele si le-am cerut de mai multe ori sa-mi trimita adresa de returnare precum si factura si garantia pentru care am platit (dar nu le-am primit) si am primit ultima data mail:

    " Buna ziua,

    Ne cerem scuze pentru neplacerea care ati avut-o.

    Am contactat sectorul de IT si ne-au spus ca au deschis random un produs din stocul care l-au primit de la producator pentru a putea sa puna informatia in legatura cu garantia, limbiile si incarcator respectiv, pe site.

    Mobileshop.eu este o platforma unde vaztori isi pun ofertele si vindem produse doar originale si noi, nu second hand. Confirma ca produsul ca si acesoriiile acestuia nu erau folosite (dovada este ca accesoriile sunt inpachetate si produsul are folia originala pe el), si ca era ultimul pe stoc in momentul plasari comenzi.
    Dumneavoastra v-ati anuntat in timp de 24h de la sosirea coletului, obligatia care o are orice client (conform Termenilor si Conditilor noastre) in caz ca produsul este defectat. In caz ca considerati ca produsul este defectat aveti 3 zile lucratoare sa il trimiteti inapoi, costurile find platite de Mobileshop.eu

    In caz ca Va decideti sa il folositi, garantia Va este activa, si va fi timp de 24 de luni, si o putem trimite in froma de PDF pe mail-ul dvs. si ne puteti contacta in orice moment pentru orice nelamurire.


    Inca o data ne cerem scuze si Va multumim pentru intelegere.

    Mobileshop Warranty"

    Ori n-au inteles ce le-am cerut ori nu vor si o sa fac sesizare la ECC Romania.
    Le-am trimis un alt mail cu 3 propozitii clare sa vedem daca imi trimit actele si accepta returul conform site-ului lor “Clientul are dreptul de a returna produsul timp de 14 zile de când a primit produsul. Dacă doriți să returnaţi produsul, Vă rugăm înainte de ce contactați serviciul nostru de clienți să verificați dacă produsul va fi întors în așa mod cum l-ați și primit în original...”
    "La warranty@mobileshop.eu trimiteți un mesaj unde redați cauza returnări produsului și cereți adresa de returnare."
    Cine doreste sa comande de la ei, mult noroc!
    A fost acest comentariu folositor?6Da2Nu
  • Claudiu Pribeagacum 3 luni
    In urma cu 2 saptamani am luat de la ei un samsung galaxy s8 (cel mai mic pret de pe net ) zis si facut comanda..Dupa 5 zile de asteptare, mult doritul telefon a sosit prin GLS curier cu cutie resigilata (sigiliu lipit peste cel original) iar telefonul prezinta urme de amprente , am gasit mesaje in telefon si poze in galerie foto . L -am refuzat dupa ce am constatat aceste lucruri.
    A fost acest comentariu folositor?7Da1Nu
  • Elena Popescuacum 7 luni
    Am achizitional un Galaxy S7 cand era promotia de 8 Martie. Ei aveau pretul cel mai bun. Produsul a sosit in 3 zile, NOU, sigilat. Am solicitat pentru factura si am primit-o in forma de PDF in mai putin de 24 de ore. Garantia o dau 2 ani, si au service-ul lor partner in Romania (Mobitel).

    Am ales Plata la livrare si am platit in lei cand a ajuns coletul. Dupa ce am finalizat comanda m-a sunat asistenta clientilor pentru confirmarea acesteia.
    Eram informata prin mail cand produsul era preluat de curier si mi-au dat un numar de urmarire.
    Sunt multumita si voi recomanda cu incredere.
    Salut,
    Elena
    A fost acest comentariu folositor?6Da2Nu
  • Catalin Chiriacde mai mult de 1 an
    O mare teapa!
    o firma de 2 lei!
    Total mincinosi, neseriosi si neprofesionisti!
    Am facut o comanda la ei pe data de 30. 11. 2016 pt un Iphone 7 de 128 gb
    Am fost sunat dupa cateva ore de o operatoare (care vorbeste stricat romaneste) pt a confirma comada. Apelul era de la un nr extern +4212/206 332 45 (nr din Bratislava)
    Am intrebat-o daca este vorba de Iphone 7 de 128gb si daca pretul de pe site este corect
    Mi-a confirmat ca DA, sunt corecte!
    Am intrebat despre data estimativa a livrarii si mi-a explicat ca din cauza ca era ziua Romaniei a doua zi, livrarea se va face intr-o saptamana.
    Am asteptat pana pe 06. 12. 2016
    Niciun raspuns
    Am sunat la nr. afisat pe site 0215291736, mi-a raspuns operatoarea (care parea aceeasi) si mi-a zis ca de fapt comanda nu este confirmata, dar ca voi primi un raspuns! Care nu a venit!
    Am sunat din nou, de data asta pe nr de Bratislava! Surpriza! A raspuns aceeasi operatoare!
    Din acel moment cred ca mi-au blocat nr de telefon, pt ca suna mereu ocupat!
    Am sunat si la orele 23 seara si la 7 dimineata si tot ocupat suna!
    A doua zi am primit doua mail-uri:
    - "Buna ziua,

    Va multumim pentru rabdare.

    Comanda nu este active. Pretul format era cu bag.

    Sistemul nu a recunoscut comanda. Pretul era sub pretul de achizionare.

    Ne cerem scuze pentru aceasta gresala sistematica si Va multumim pentru intelegere.

    O zi bună,

    Adriana Pop
    Sales Assistant
    +40215291736
    Description: Color_ 150x50
    For more informations follow us on social networks Description: iconFacebook-small Description: iconGoogle-small Description: iconTwitter-small "
    si nr 2 :

    "Acest mesaj aţi primit automat, Vă tugăm să nu răspundeţi la el.

    Mobileshop. eu


    Stimat/ă doamnă/le Catalin,

    Comanda dvs. 52406 este anulată.

    Mesajul primit este automat, VĂ RUGĂM SĂ NU răspundeţi la el.

    Toate cele bune,

    MobileShop
    Email: [email protected]
    Centrul de info. : +40215291736"

    Sec!
    Trageti voi concluziile!

    Am toate mail-urile de la ei, am inregistrat toate convorbirile, in consecinta ma voi adresa Protectiei Cosumatorului din Romania, Slovacia si de la Bruxelles
    A fost acest comentariu folositor?8Da0Nu
  • Gabriel Ionitade mai mult de 1 an
    Mi-au trimis alt model de telefon, nu au recunoscut acest lucru. Mi-au cerut sa trimit in Ungaria inapoi telefon, fara asigurare de transport. La fel urma sa primesc fara asigurare de transport modelul corect. Pentru 20 lei asigurare, nu imi permit riscul!
    Au mintit ca Mobitel le asigura garantie, caci i-am sunat si mi-au spus ca nu asigura decat garantie primara, fara piese de schimb sau defecte majore.
    A fost acest comentariu folositor?46Da6Nu