ro.mobileshop.eu

Rating 1 bazat pe 2 comentarii
Cel mai recent comentariu de mai mult de 1 an
Comentarii (2)
  • Valeriu Maciocade mai mult de 1 an
    Va rog sa cititi pana la capat si sa luati aminte. Sper sa nu fie stearsa parerea mea de om inselat si tepuit de catre acesti sarlatani!
    Tot ce va scriu aici e real, nu am niciun interes ascuns, nu ma ocup cu electronice ci fabric mobilier din lemn masiv.
    In data de 07,10,2017 am comandat (ca fraierul) prin internet un telefon mobil XIAOMI Redmi Note 4 Dual 64GB Deca-Core cu ecran de 151 mm lungime.
    In data de 10,11,2017 mi-au comunicat ca este gata de livrare si a fost expediat coletul 72585 prin GLS.
    Pachetul a sosit abia in data de 14,10,2017, L-am platit ramburs dar nu am putut sa vad continutul decat abia dupa ce a plecat curierul.
    Cutia telefonului era fara sigiliu, partial murdara iar telefonul era plin de amprente digitale. Despre factura sau garantie, nici pomeneala.
    Nu m-ar fi suparat atat de mult acest lucru, desi comandasem un telefon nou la pretul de 177 Euro, insa m-a deranjat faptul ca nu era telefonul ce l-am comandat, ci era un telefon similar, dar cu ecranul mult mai mic, de circa 13 cm fata de 15 cm cat comandasem.
    Am sunat la numarul de telefon romanesc unde am fost sfatuit sa fac niste fotografii la tot ce continea pachetul si sa-l trimit la un e-mail warranty@mobileshop.eu.
    In data de 15,11,2017 mi-au comunicat ca au primit reclamatia si vor verifica.
    In data de 16,11,2017 am primit un e-mail prin care mi-au comunicat ca trebuie sa trimit telefonul la o firma din Budapesta pe cheltuiala mea, banii de trimitere fiindu-mi returnati ulterior pana la valoarea de maxim 20 Euro.
    Am incercat sa gasesc mai multi curieri, insa niciunul nu a vrut sa trimita telefonul la tariful de sub 20 Euro, majoritatea solicitand 70-80 Euro.
    In data de 17,11,2017 am luat legatura cu firma care mi-a trimis telefonul, care mi-a scris in data de 22,11,2017 ca sediul il are in Slovacia intrucat nu au contract cu curieri din Romania (de parca eu as fi avut), nu poate sa ridice telefonul de la mine.
    In sfarsit pe data de 27,11,2017 am fost informat ca au primit telefonul returnat de mine in Budapesta.
    In data de 29,11,2017 i-am intrebat cand voi primi telefonul comandat initial, ulterior fiind contactat telefonic de d-na Pop care mi-a comunicat ca telefonul pe care l-am comandat initial de fapt nici nu-l detin si nu o sa-l mai primeasca si ar fi bine sa renunt la el si sa-mi returneze banii?
    Vazand ca asa stau lucrurile, m-am dus la birou si am solicitat sa mi se returneze banii indicandu-le in acest sens si contul, insa imediat dupa ce am scris acest e-mail am verificat daca este adevarat ce mi-au comunicat prin telefon privind epuizarea stocului. Nici Vorba! Totul era o minciuna!
    Le-am scris pe loc in aceeasi data de 19,11,201 un e-mail prin care le-am solicitat sa nu-mi ramburseze banii ci doresc sa primesc telefonul pe care l-am comandat si platit, atasandu-le si link-ul cu telefonul ce se afla spre vanzare pe site-ul lor insa care avea pretul mult mai mare Pretul era de 193 Euro in loc de 177 Euro cu cat il cumparasem eu. Acesta era motivul pentru care nu au mai vrut sa mi-l trimita.
    Am primit un raspuns prin care mi-au comunicat ca modelul si culoarea pe care l-am comandat nu se mai afla pe stoc, eu comunicandu-le ca o sa astept pana va sosi si nu doresc returnarea banilor, care trebuia sa fie efectuata in 15 zile.
    Am primit pe data de 01,12,2017 un e-mail in limba engleza prin care m-au anuntat ca modelul solicitat de mine si culoarea neagra nu o sa-l mai aiba pe viitor.
    Le-am raspuns pe loc ca pe site-ul lor se afla spre vanzare acelasi telefon insa de culoare albastra, telefon pe care il vreau si pot sa mi-l livreze, atasandu-le si print-screen-ul cu acesta.
    Dorinta mea a fost respinsa, fiind astazi informat ca mi-au fost returnati banii, pe care inca nu i-am primit.
    Concluzia e simpla. Sa nu cumva sa va incredeti in acesti sarlatani!
    Va trimit toata corespondenta ca sa va convingeti. maciocavaleriu@gmail.com
    Nu am primit niciodata factura si garantie!
    A fost acest comentariu folositor?44Da2Nu
  • Ivazianis Ivazianisde mai mult de 1 an
    RUSINE mobileshop.eu !!!

    Cu asta incep, cu asta termin.

    În data de 16.11.2017, de pe magazinul online mobileshop.eu am lansat o comanda pentru cumpararea unui smartwatch marca Samsung Gear Sport, la pretul de 296 lei.
    Imediat, am primit un email de confirmare a comenzii din data de 16.11.2017, nr. 73133, gata de livrare (deci produsul era pe stoc), dar cu o suma exprimata in moneda Euro, in valoare de 296 Euro, plata urmand sa se efectueze la livrare.
    Am fost surprins atat de ordinul de marime al sumei - de 296 euro, cu mult sub pretul initial , cat si de modul in sine de exprimare – in Euro, moneda nationala si platile efectuandu-se in Romania, in acest gen de comert, in Lei. De altfel, mi-am si pus problema cum ii voi achita acesti euro catre curier, cat si inexistenta unei minime referiri/ informari privind cursul de schimb.
    Dar, in fine, nu puteam fi de acord cu suma finala ceruta, fapt pentru care m-am adresat telefonic unei operatoare si i-am exprimat dorinta mea ca firma sa se tina de cuvant, sa nu furnizeze informatii false clientului si SA LIVREZE PRODUSUL LA PRETUL AFISAT INITIAL PE SITE si la care s-a efectuat comanda, respectiv 296 Lei .
    Fata de acest dialog, cei de la firma MI-AU ANULAT , FARA VOINTA MEA, comanda plasata, pentru ca si-au dat seama ca au gresit. Ulterior, desi primisem un mesaj ca pachetul este gata de expeditie, mi-au comunicat ca produsul nu mai este pe stoc, fapt pe care il consider neadevarat. In fapt, pentru a nu expedia produsul au preferat sa insereze pe site mentiunea “stoc epuizat”, tocmai pentru a nu fi in pierdere.
    M-am adresat ANPC pentru sanctionarea firmei pentru neplacerile cauzate, precum si pentru faptul ca au exprimat si mi-au comunicat preturile in moneda Euro.
    Ar trebui ca ANPC sa interzica unor astfel de firme, care nici nu stiu sa se exprime corect romaneste functionarea pe teritoriul national.

    RUSINE mobileshop.eu !!!
    A fost acest comentariu folositor?24Da3Nu

    Raspuns magazinde mai mult de 1 an
    Buna ziua,
    Pe adresa de mail ati primit mail automat cu suma in valuare de 296 EUR, adica 1401 RON, cand ati adaugat produsul in cos ati vazut suma de 296 de EUR adica 1401 RON, in contul dvs. scrie 1401 RON. Astea sunt dovezile noastre.
    Dvs. ati spus ca doriti sa platiti 296 de roni, cand v-am informat ca este valuarea cu care ati fost de acord 1401 RON ati refuzat sa continuati cu comanda si normal, am anulato.
    Nu este frumos aceasta ce faceti, si ne pare rau ca nu putem sa punem print screen si documentele unde indica ca ati fost de acord cu suma 1401 RON adica 296 EUR.
    Va rugam sa nu plasati informati false. Mobileshop.eu vinde produse noi nu stim de unde ati putea crede ca 296 lei costa un produs nou care are valuarea de aproape 300 EUR.
    O zi buna,
    Mobileshop Team